Byotell Hotel Istanbul

Találd meg Isztambul legjobb szállodáit dátum, ár vagy preferencia alapján
Hasonlítsd össze a(z) Byotell Hotel Istanbul ajánlatait több száz weboldalról, egy helyen
Keresd az ingyenes lemondást kínáló vagy kiváló értékelésű ajánlatokat
Szobák és árak összehasonlítása
Minden adót és díjat beleértve
Gyors tények
Érkezés legkorábban: | 14:00 |
---|---|
Kijelentkezés vége | 12:00 |
Reggeli | Reggeli igénybe vehető |
Háziállatok | Háziállat nem vihető |
Gyermek | Gyerekbarát szálloda |
Kényelmi szolgáltatások
További részletek erről a hotelről: Byotell Hotel Istanbul

Byotell Hotel Istanbul
A tágas szállásegységeket kínáló, 5 csillagos ByOtell Hotel Istanbul épülete Isztambul ázsiai oldalán, a Kozyatagi üzleti negyedben helyezkedik el. A helyszíni pékségben különleges süteményeket és frissen főzött kávét fogyaszthatnak a vendégek.
Értékelések és vélemények
Utazói értékelések
Értékelés: 2018. júl. 6.
Ott-tartózkodás: 2018. jún.
Orvosi
Természetesen a szálloda komplementer szolgáltatásokat nyújt különböző eljárásokhoz mind a férfiak, mind a nők számára, a hynia-tól, a műtétektől a különböző műtéti beavatkozásokig. Amint azt az amerikai egészségügyi show Dr. OZ hirdetett
Szálloda válasza
Értékelés: június 8.
We are happy to know that you had a comfortable stay with us and that you were pleased with the service and facilities.
We also thank you for your compliment regarding our colleagues that highly appreciated.
We hope we will have the pleasure of welcoming you back again in the near future.
Yours sincerely
Értékelés: 2018. jún. 18.
Ott-tartózkodás: 2018. ápr.
Jó választás
Szálloda válasza
Értékelés: június 8.
We are happy to know that you had a comfortable stay with us and that you were pleased with the service and facilities.
We also thank you for your compliment regarding our colleagues that highly appreciated.
We hope we will have the pleasure of welcoming you back again in the near future.
Yours sincerely
Értékelés: 2018. jún. 15.
Ott-tartózkodás: 2018. jún.
Szeretem
Szálloda válasza
Értékelés: június 8.
We are happy to know that you had a comfortable stay with us and that you were pleased with the service and facilities.
We also thank you for your compliment regarding our colleagues that highly appreciated.
We hope we will have the pleasure of welcoming you back again in the near future.
Yours sincerely
Értékelés: 2018. jan. 28.
Ott-tartózkodás: 2017. dec.
5 csillag?? HOGYAN?? MIÉRT??
A jó.
1. Chef Edwards - Szép étel és a szobaszerviz szuper gyors volt.
2. Szép reggeli két barátságos vendégszeretettel, akik Mr Mehmet Avci és Ms. Banu voltak. Ezek az egyetlen szakember, akivel találkoztam.
3. A háztartások nem beszéltek angolul, de mosolyogva barátságosak voltak.
4. A szobák rendben vannak. Nem 5 csillagos minőség, de csak rendben van.
A kérdések
1. Az első nap a recepción egy nappal korábban ellenőriztem, és megkérdeztem, mi volt a napi árfolyam, amikor azt mondtam, hogy egy percet kell fizetnem ahhoz, hogy összehasonlítsam a foglalást és a foglalást. com a recepciós gondoskodott arról, hogy "ive már elkészítette a kulcsot, és most azt akarod, hogy töröljék ezt az egész munkát (ami egy percbe telt). Amit valójában nem tudott, 15 évvel ezelőtt egy luxus Marriott hotel recepciója voltam Dubaiban, és megindultam az operában / a Fidelio-ban, hogy megváltoztassam a foglalási dátumot, és a kulcsot olyan dolgokba tegyem, amelyeket másodpercek alatt végre tudok tenni, szemmel zárva. Megdöbbentem, hogy egy recepciós azt gondolhatja, hogy egy kulcs kivágása nagy munka!
2. A Front Office személyzete különösen hosszú utat nyit meg az ügyfélszolgálatnál. El tudod képzelni, hogy egy 5 csillagos szálloda, és ha kétszer hívsz, hogy megkérdezd a recepciót, ha van egy utazási iroda körül, vagy ha tudják, hogyan tudok kapcsolatba lépni a Pegasus Travel / get a bevásárlóközpontba, és válaszuk "ellenőrizni a számítógépet a google ? ? ”
3. A harangfiúk, nem biztos benne, hogy a fajom / nemem miatt történtek-e, és azt hitték, hogy elromlott, vagy mi, de csak néztek rám, hogy kétszer is hordtam a saját poggyászomat, soha nem ajánlottam segíteni, hanem bámultam, és egymás között pletykáltak a bejáratnál.
4. Lobbi munkatársak - képzéseket kell szervezniük arra, hogyan kell mosolyogni és otthon érezni a vendégeket. Ők szuper komolyak, mindig rettegtem a folyosón. Annyira rossz volt, hogy elkezdtem viselni egy sálat, hogy elrejtse az arcomat, mert annyira kényelmetlen voltam, hogy átadtam őket
5. Nagyon furcsa, hogy eljusson a recepción, és nézze meg a kiszolgáló személyzetet, üljön egy székre / székre. Hogy van egy széke a recepción egy 5 csillagos szállodában?
6. Nagyon zajos szobák. Hallottam a vendégeket zuhanyozni, kiabálni, becsapni az ajtókat, énekelni és párokat. . . . Igen, ez! ! .
7. Kijelentkezés közben elmentem fizetni az ételt, amit az étteremben ettem, és azt mondták nekem! ez 50 euró "! Nincs nyugta, semmi! !
8. Nincs konzisztencia. Néhány napot teát, kávét és vizet biztosítottak, más napokban kellett hívnom és megkérdezni.
9. Nincsenek angol televíziós csatornák, kivéve a BBC és a CNN.
10. Lassú wifi, ami folyamatosan megy tovább és tovább
11. Nem csak a szobák zajosak, hanem lobbi is
12. Nagyon lassú liftek
Ez volt az első és az utolsó alkalom, hogy valaha ebben a szállodában maradok. ez vicc, hogy még itt is legyen! ! Maradj távol! !
Értékelés: 2024. nov. 6.
Ott-tartózkodás: 2024. szept.
Good city hotel
Helyszín
Isztambul Kadıköy, Saniye Ermutlu Sok. No:3 Kozyatağı Kadıköy, 34742, Törökország|1,69 km távolságra ettől: Swiss Coaching
10 program2,17 km-en belül
Közlekedés10,84 km-en belül
Repülőtér43,54 km-en belül
Érkezés és távozás
Bejelentkezés ettől:
14:00
Kijelentkezés eddig:
12:00
Hasznos információk
Gyerekbarát szálloda
12 éves kortól
A gyermekek EUR 30 felár ellenében vehetnek igénybe pótágyat.
Háziállat nem vihető
Reggeli igénybe vehető
Reggeli ára
4 028 Ft (≈EUR 10)/fő
Reggeli opciók
Halal reggeli
Reggeli menü
Svédasztal
Please inform Byotell Hotel Istanbul of your expected arrival time in advance. You can use the Special Requests box when booking, or contact the property directly using the contact details in your confirmation. Guests are required to show a photo ID and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply. In accordance with government guidelines to minimize transmission of the coronavirus (COVID-19), this property currently isn't accepting guests from certain countries on dates where such guidelines exist. In response to the coronavirus (COVID-19), additional safety and sanitation measures are in effect at this property. Food and beverage services at this property may be limited or unavailable due to the coronavirus (COVID-19). Due to the coronavirus (COVID-19), this property is taking steps to protect the safety of guests and staff. Certain services and amenities may be reduced or unavailable as a result. Due to the coronavirus (COVID-19), this property has reduced reception and service hours. In accordance with government guidelines to minimize transmission of the coronavirus (COVID-19), this property may request additional documentation from guests to validate identity, travel itinerary, and other relevant info on dates where such guidelines exist. Spa and gym facilities at this property are unavailable due to the coronavirus (COVID-19). Due to coronavirus (COVID-19), this property adheres to strict physical distancing measures. Due to the coronavirus (COVID-19), make sure you're booking this property in accordance with the destination's local government guidelines, including (but not limited to) the purpose of travel and maximum group size. Due to the coronavirus (COVID-19), wearing a face mask is mandatory in all indoor common areas. Please note that no alcoholic beverages are served in this hotel. Please note that the indoor pool will be open for female guests only on weekdays between the hours of 11:00 and 15:00. Please note that charges are applicable for massage services in spa center
Cash