Fontos információk a szállodátólÉrkezése várható idejéről előre tájékoztassa a szállásadó Quest Jolimont illetékeseit. Ezt foglaláskor a „Megjegyzések és különleges kérések” mezőbe írhatja, vagy közvetlenül a szálláshoz is fordulhat a visszaigazoláson olvasható elérhetőségek egyikén. Bejelentkezéskor érvényes fényképes igazolvány és hitelkártya felmutatása szükséges. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a különleges kérések teljesítése érkezéskor, a rendelkezésre állás függvényében történik, és felár fizetését vonhatja maga után. Ez a szállás a koronavírus (COVID-19) helyzetre reagálva biztonsági és egészségügyi óvintézkedéseket alkalmaz. Előfordulhat, hogy az ételek és italok felszolgálása a szálláson korlátozott vagy nem elérhető a koronavírus (COVID-19) miatt. A koronavírus (COVID-19) miatt a szállás csökkentette a recepció és a szolgáltatások elérhetőségének idejét. A koronavírus (COVID-19) terjedésének minimálisra csökkentése érdekében hozott kormányzati határozatoknak megfelelően ez a szállás további dokumentumokat kérhet el a vendégektől, hogy igazolják személyazonosságukat, útitervüket és egyéb fontos részleteket az utazással kapcsolatban olyan időszakokban, amikor a határozatok érvényben vannak. A koronavírus (COVID-19) miatt ez a szállás szigorúan veszi a távolságtartási intézkedések betartását. A koronavírus (COVID-19) miatt arra kérjük, hogy csak az úti célon érvényes helyi kormányzati útmutatásoknak megfelelve foglalja le ezt a szállást, ideértve (de nem kizárólag) az utazás céljára és a megengedett csoportlétszámra vonatkozó szabályozásokat. A koronavírus (COVID-19) miatt a maszk viselete kötelező minden beltéri, közös helyiségben. Érkezéskor AUD 200 fizetendő biztonsági letétként. Hitelkártyával fizetendő. A letét a kijelentkezés után 7 nappal visszajár. A letét teljes mértékben visszatérítendő hitelkártyával, ha a kijelentkezéskori szemrevételezéskor úgy találják, hogy nem esett kár a szállásban. Please note that there is a 1.5% charge for payments made with credit card. Please note that this hotel has a strict "No Party Policy". Any violation of this policy will result in eviction from the property and additional cleaning fees will be charged. Please note that this hotel offers transfers to and from Melbourne Airport (charges apply). Guests are kindly requested to inform the property in advance if they wish to make use of this service. Contact details can be found on the booking confirmation. Reception opening hours are as follows: Monday-Friday: 8:00-20:00 Saturday-Sundays: 9:00-18:00 Please note that you cannot check in outside reception opening hours. Please note housekeeping service is not included on Sundays or Public Holidays.